Leg jouw gegevens vast, zoals jij dat wilt
Bij ons bepaal jij voor een groot deel zelf welke gegevens je vastlegt. Dit zullen gegevens zijn
die (wettelijk) noodzakelijk
zijn, maar ook gegevens die jij zelf als waardevol voor jouw doelgroep ziet. Je bent bij ons
niet
gebonden
aan een
vaste
set gegevens. Flexibiliteit staat voorop!
Uiteraard zorgen wij ervoor dat de opslag van jouw gegevens voldoet aan de eisen van de
AVG.
Zo
weet je zeker dat de privacy en gegevens van jou en je klanten in
veilige handen zijn.
Meer info? Maak een afspraak!
Overzichtelijk planning op korte én lange termijn
Dankzij de duidelijke overzichten in onze planning zie je direct waar er nog ruimte is en waar
de
knelpunten liggen. Proles Software biedt inzicht in essentiële zaken zoals de kindratio,
maximale groepsgrootte, leeftijdsgrenzen en afwijkende (vakantie) planning.
Daarnaast kun
je eenvoudig mutaties bijhouden en de dagelijkse presenties
vastleggen, of je dit nu op papier doet of digitaal. Voor beide opties hebben wij de perfecte
oplossing.
Plan een
kennismakingsdemo!
Eenvoudig overeenkomsten opstellen en digitaal ondertekenen
Met onze software stel je simpel plaatsingsovereenkomsten op voor ouders. Bij een structurele
wijziging
in de planning en/of de tarieven, herkent het systeem deze automatisch en doet direct een
voorstel voor aanpassing
van het contract. Je bepaalt dan zelf of je deze wilt versturen.
De documenten worden volledig opgemaakt in jouw eigen huisstijl of je gebruikt één van onze
standaardsjablonen. Er is zelfs de mogelijkheid
voor ouders om de overeenkomst digitaal te ondertekenen. Zo gaat het hele proces soepel,
professioneel en tijdsbesparend.
Laat mij de voordelen zien!
Facturen die naadloos aansluiten op de planning
De facturatie is volledig gekoppeld aan de planning, zodat je nooit een extra dag of ruiltegoed
over het hoofd ziet. Als het systeem een wijziging opmerkt, wordt de correctie automatisch
in de volgende maand verwerkt. Een correctiefactuur versturen binnen dezelfde maand kan ook.
Werk je (als TSO) met vrijwilligersvergoedingen? Ook
dit proces kan met Proles Software worden
geautomatiseerd
waardoor je geen handmatige berekeningen meer hoeft te doen.
Geef mij een demonstratie!
Effectieve berichtgeving met Proles Software
Of het nu gaat om het versturen van een overeenkomst of factuur, een bericht bij calamiteiten,
of een maandelijkse nieuwsbrief — goede communicatie naar ouders is essentieel voor jouw
organisatie. Wij bieden verschillende oplossingen om dit soepel te laten verlopen.
Gebruik onze handige communicatiemodule, verstuur groepsberichten via het ouderportaal, of deel
snel informatie via de ouderapp. Jij bepaalt zelf de beste manier om ouders te bereiken.
Maak een afspraak met ons!
Snel en doeltreffend je werkroosters op orde
Met onze personeelsmodule krijg je
snel inzicht in welke groepen je nog medewerkers
tekortkomt. Hierbij wordt niet alleen rekening gehouden met de BKR,
maar ook met een basisplanning, actuele beschikbaarheid en de bevoegdheid voor het opvangtype
van de groep.
Zodra het rooster compleet is, kun je eenvoudig pdf-bestand maken zodat jouw personeel precies
weet waar en wanneer ze worden ingezet. Efficiënt, overzichtelijk en altijd up-to-date!
Laat mij meer zien!
Veilige gegevensuitwisseling met derden
Soms is het noodzakelijk om gegevens uit Proles Software te delen met derden. Denk bijvoorbeeld
aan het uitwisselen van KOI-bestanden
met de Belastingdienst, SEPA-
of MT-940-bestanden
met je huisbank, of facturatie-exports met je boekhoudpakket.
Naast de standaardkoppelingen bieden wij ook diverse mogelijkheden om via API’s
gegevens uit te
wisselen met zorgvuldig geselecteerde data-partners. Veiligheid staat daarbij altijd voorop. Wil
je meer
weten over de
mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!
Bespreek de mogelijkheden!
Bepaal hoe anderen de software mogen gebruiken
Als houder ben je waarschijnlijk niet de enige gebruiker van onze software. Je wilt misschien
ook
locatiemanagers, groepsmedewerkers, ouders of externe partijen zoals je boekhouder toegang
geven. Maar deze gebruikers mogen
natuurlijk niet alle gegevens van je organisatie inzien.
In overleg met ons
stel je de toegang en beperkingen voor je gebruikers vast: Welke modules zijn zichtbaar,
mogen gegevens gewijzigd worden? Of is er een andere schermweergave gewenst?
Vertel me hier meer over!